Oliviarunngren.blogg.se

Hejsan! Mitt namn Àr Olivia och jag Àr en bokgalen och skrivande tjej pÄ 14 Är, hÀr fÄr ni följa med pÄ vilka böcker jag lÀser och vad jag tipsar er till att lÀsa och vad jag sjÀlv tycker om dem. Jag Àlskar ocksÄ att fotografera, bÄde naturen och mina vÀnner och djur. Jag brukar ocksÄ fÄ leka modell nÄgra gÄnger ibland - sÄ hÀr fÄr ni ocksÄ följa med pÄ en massa bildbomber. Min vardags blogg Àr - Www.Nouw.com/OliviaRunngren Check it out! Love O <3

NEW 😍

Kategori: AllmÀnt

 
 
Jag har vart i Skövde och shoppat idag (kom precis hem) :) jag köpte en rosa huvtröja, en lÄngarmad, bikini, bandue top *stav, och massa hundsaker tex hundbÀdd och godis osv... Kan ha glömt nÄtt... Hade igenkligen ocksÄ tÀnkt att köpa en lÄngklÀnning, höga shorts och skor o lite annat men det fanns inte elr var i fel storlek. Men ÀndÄ jÀtte nöjd :) nu ska jag vÀl bara cilla hemma och "planera" & fixa tills Ella ska komma :) (inte idag, en annan dag, sÀger inte för ni ska göra inbrott elr liknande) (men jag kommer ÀndÄ kolla till huset sÄ ) :) 
Pusss 😍😘

KOMMENTARER:

  • Ana sĂ€ger:
    2013-07-15 | 13:09:03
    Bloggadress: http://anas.blogg.se

    Hej! Fina saker du köpte. Speciellt den rosa huv tröjan, var köpte du den :) ?
    Kram

    Svar: Hej, tack sĂ„ mycket !! ❀Jo jag köpte den pĂ„ Cubus ("vuxenstorlek ") jag har XS :) tror den kosta ca 100-150 kr ... Är inte sĂ€ker, du fĂ„r kolla ;) Hoppas du ocksĂ„ köper en ❀ Kramkram ❀
    Olivia runngren 💕👌

Kommentera inlÀgget hÀr: